مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-31اجتماعي

افزایش دما تا 10 درجه در نیمه شمالی کشور/کیفیت هوا در شرق کاهش می یابد


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از دوشنبه 11 مرداد تا پایان هفته در نیمه شمالی کشور دما افزایش می یابد که این افزایش دما در شمال غرب، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در 5 روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل، شرق خراسان رضوی و بخش هایی از مرکز کشور به ویژه جنوب سمنان، جنوب تهران، شمال اصفهان، قم و مرکزی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود که سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

وی ادامه داد: در دو روز آینده در استان های مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، قزوین، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید داریم.

در همین مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و جنوب فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و حام در مناطق مستعد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز دوشنبه 11 مرداد در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران، دامنه ها و ارتفاعات البرز در استان های تهران، سمنان، قزوین، البرز و گلست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما تا 10 درجه در نیمه شمالی کشور/کیفیت هوا در شرق کاهش می یابد

افزایش دما تا 10 درجه در نیمه شمالی کشور/کیفیت هوا در شرق کاهش می یابد