مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-31سياسي

لزوم حمایت از خانواده های دارای چند فرزند/ مردم تحریم ها را بی اثر کردند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از از مسئولان خواست خانواده های دارای فرزند بیشتر را مورد حمایت جدی قرار دهند و گفت: دشمنان و استکبار جهانی از طریق فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه می خواستند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند که نتوانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، ضمن تبریک عید غدیر و میلاد امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشت: حضرت علی(ع) مظهر صفات الهی است که از این شاخصه ها می توان به توجه به محرومان اشاره کرد.

وی بیان داشت: از شاخصه های آن حضرت همین توجه به محرومین است که سیره اهل بیت (علیهم السلام) همین است، آن هایی که توفیق تشیع به معنی صحیح جهانی از طریق فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه می خواستند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند اما مردم با کمک ایمان و ایثار خود، این تحریم ها را بی اثر و باعث شکست دشمن شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ارائه گزارشات کمک به محرومین، نیازمندان و یتیمان را خوب دانست و اضافه کرد: گزارش انواع کمک ها برای قشرهای مختلف نیازمند و یتیم ظرف 10 دقیقه انجام می شود اما ارزش آن کمک ها را نمی توان به این سادگی بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از خانواده های دارای چند فرزند/ مردم تحریم ها را بی اثر کردند

لزوم حمایت از خانواده های دارای چند فرزند/ مردم تحریم ها را بی اثر کردند