مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-31فرهنگي

وزیر راه: 10 هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان ساخته می شود


همزمان لیست بعدی آماده سازی خواهد شد و ظرفیت زمین و پروژه جدید اختصاص خواهد یافت تا گروه های بعدی هدف که در این تفاهمنامه نام برده شده است به پروژه ها متصل شوند.

- همزمان لیست بعدی آماده سازی خواهد شد و ظرفیت زمین و پروژه جدید اختصاص خواهد یافت تا گروه های بعدی هدف که در این تفاهمنامه نام برده شده است به پروژه ها متصل شوند.

وزیر راه و شهرسازی در آستانه روز خبرنگار گفت: با امضای تفاهمنامه با وزارت فرهنگ و ارشاد برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان تا قبل از روز 17 مرداد پیامک ثبت نام به دست آنها می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محمد اسلامی امروز در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت فرهنگ و ارشاد برای خانه دارشدن خبرنگاران که در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد،افزود: وظیفه داریم زمینه خانه دار شدن مردم را فراهم کنیم و در دوره اخیر سازوکارها را به گونه ای تعریف کردیم که بیانگر سیاست پابرجا و عزمی راسخ برای خانه دارشدن مردم است.

وی ادامه داد: با اهتمام ویژه تلاش شد طرح مسکن ملی که در سراسر کشور در حال پیشرفت است بدون توقف اجرایی شود؛ وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها در استان های مختلف متفاوت است و در صورتی که مردم آورده اولیه خود را زودتر واریز کنند ساخت پروژه ها شتاب خواهد گرفت و زودتر از زمانبدی تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: 10 هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان ساخته می شود

وزیر راه: 10 هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان ساخته می شود