مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-31سياسي

فعالیت های ماندگار انقلاب اسلامی باید به نسل های بعد منتقل شود


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به استمرار حرکت در مسیر انقلاب و رهبری از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: فعالیت های ماندگار انقلاب باید به نسل های بعد منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو از افتخارهای نظام اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نابسامانی مناسبت های انقلاب را ساماندهی کرد، گفت: این شورا هیچ انحرافی در مسیر انقلاب و رهبری نداشته و نیروهای آن در این مسیر مانده اند.

آیت الله فلاحتی به نبود ریزش ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در رأس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انسان پاکی است و لکه سیاهی نسبت به آیت الله جنتی نمی توان یافت.

وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیری را که تاکنون پیموده باید ادامه دهد، بیان کرد: فعالیت های ماندگار انقلاب اسلامی باید به نسل های بعدی برسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تلاش برای رضای خدا در ایام الله های انقلاب را مهم خواند و تصریح کرد: تلاش ها در صورتی ماندگار است که برای رضای خدای باشد.

آیت الله فلاحتی، خواستار شناسایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: یکی از نهادهای مردمی که در هر استان می تواند پیشکسوتان انقلاب را شناسایی و به نسل های بعدی معرفی کند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های ماندگار انقلاب اسلامی باید به نسل های بعد منتقل شود

فعالیت های ماندگار انقلاب اسلامی باید به نسل های بعد منتقل شود