مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-31سياسي

تشکل های مردمی و حلقه های میانی مهم ترین عنصر گره گشای مشکلات جامعه هستند


رییس سازمان تبلیغات اسلامی معتقد است تشکل ها و نهادهای مردمی و حلقه های میانی مهم ترین و بهترین راه حل و عنصر گره گشا برای مشکلات امروز جامعه و حرکت به سمت پیشرفت هستند.

- رییس سازمان تبلیغات اسلامی معتقد است تشکل ها و نهادهای مردمی و حلقه های میانی مهم ترین و بهترین راه حل و عنصر گره گشا برای مشکلات امروز جامعه و حرکت به سمت پیشرفت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیین اختتامیه نخستین مهرواره محله همدل امروز شنبه نهم مردادماه در سالن سوره مهر حوزه هنری با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، سید احمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیاء کشور، سردار محمد زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور و برگزیدگان این مهروراه برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و اجرای رسالت بوذری آغاز شد.

سپس حجت الاسلام غلامی دبیر برگزاری مهرواره محله همدل در مراسم اختتامیه این مهرواره اظهار کرد: مهرواره محله همدل توسط یک جمع برای تحقق امر ولی امر مسلمین با رمز یا زهرا از اول ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این مهرواره باهدف به میدان آمدن ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات مردم فعالیت خود را آغاز کرده و یک اقدام مهم جهادی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردمی و حلقه های میانی مهم ترین عنصر گره گشای مشکلات جامعه هستند

تشکل های مردمی و حلقه های میانی مهم ترین عنصر گره گشای مشکلات جامعه هستند