مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-31سياسي

«همرنگ شدن با جماعت»؛ مغالطه ای برای مقابله با حجاب است


هجمه های تبلیغاتی دشمن علیه حجاب در راستای تضعیف اعتماد به نفس بانوان صورت می پذیرد تا یکی از ابعاد انتخاب گری زن مسلمان که در حجاب نمایش داده می شود از او سلب گردد.

- ، برنامه چراغ شبکه 5، این هفته میزبان دکتر فاطمه منتظری پژوهشگر، محقق و مترجم تعداد زیادی از مقالات و کتب علمی اسلامی از زبان آلمانی به فارسی، مشاور و مبلّغ خانواده، دکترای تکنولوژی آموزشی و مدرک BBA مدیریت اجرایی بود که به موضوع علت مبارزه سیاست های غربی علیه حجاب با وجود شعار آزادی پرداخته شد.

منتظری با اشاره به اینکه هر آنچه مظهر ادیان آسمانی باشد در سیستم های لیبرال دمکراسی با آن مبارزه می شود و در مورد مبحث حجاب هم سه نوع مخالفت وجود دارد، اظهار داشت: مخالفت یک گروه بر مبنای تفکر حاکم بر نظام نوین جهانی است.

طبیعی است زن مسلمان محجبه با هیأت چادر و این نوع حضورش در جامعه به عنوان یک پرچم مخالف بروز و ظهور می یابد و هر چه تعداد این پرچم ها بیشتر باشد، نظام نوین جهانی را نگران می کند.

در صورتی که این مسأله در مورد آقایان صدق نمی کند؛ یعنی اگر جمع کثیری از آقایان را در سطح عمومی جامعه ببینیم، هیچکس نمی تواند تشخیص دهد که آنها بر چه دین و مذهبی هستند اما وقتی حجاب بر سر زن قرار می گیرد این بیانگر این هست که او پیرو تفکری بنام اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همرنگ شدن با جماعت»؛ مغالطه ای برای مقابله با حجاب است

«همرنگ شدن با جماعت»؛ مغالطه ای برای مقابله با حجاب است