مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-31اقتصادي

تعیین تکلیف اموال از پرونده های ورودی به سازمان تملیکی پیشی گرفت


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: با وجود رشد فزاینده پرونده های ورودی به سازمان، میزان تعیین تکلیف پرونده ها نسبت به میزان پرونده های تشکیل شده 4 درصد پیشی گرفته است.

- به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری رییس هیئت مدیره و مدیر عامل این سازمان گفت: با توجه به نبود زیرساخت های مناسب از جمله نیروی انسانی، منابع مالی و همچنین فضای کافی انبارداری و از طرفی با وجود حجم گسترده پرونده های ورودی تعیین تکلیف فوری و دقیق پرونده ها که از وظایف اصلی سازمان بوده در دستور کار قرار گرفته است که از ابتدای سال جاری با ابلاغ دستورات لازم به همه مدیریت ها و ادارات استانی و همچنین رصد و پایش مداوم عملکرد آنها، نتایج مثبتی حاصل شده است.

افتخاری تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون باوجود رشد فزاینده پرونده های ورودی به سازمان، نتایج حاکی از پیشی گرفتن چهار درصدی میزان تعیین تکلیف پرونده ها نسبت به میزان پرونده های تشکیل شده است و بخش قابل توجهی از پرونده های سالیان گذشته با پیگیری های مستعد در این دوره تعیین تکلیف شده است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به سرعت بالای پاسخگویی و تعیین تکلیف پرونده ها افزود: با توجه به پیش بینی ورود بیش از 50 هزار فقره پرونده در سال جاری و با برنامه ریزی های صورت گرفته، امید است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اموال از پرونده های ورودی به سازمان تملیکی پیشی گرفت

تعیین تکلیف اموال از پرونده های ورودی به سازمان تملیکی پیشی گرفت