مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-31اقتصادي

بازار سرمایه برای سرمایه گذاری ارجح است


یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار سرمایه در مقایسه با سایر بازارها از لحاظ ریسک به بازده و مباحث قانونی با ارجحیت همراه است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، امیرعلی امیرباقری به روند معاملات بورس در بازار هفته ای که گذشت اشاره کرد و افزود: در بازار هفته گذشته تعادل نسبی بین عرضه و تقاضا برقرار شد و در این میان برخی از سهام تحت تاثیر اخبار داخلی با نوسان همراه شدند.

او اظهار داشت: سهام سیمان و فولاد با نگرانی هایی در راستای قیمت گذاری دستوری همراه شدند و آخرین بحثی که در این زمینه مطرح شد خروج این محصولات از بورس کالا و تعیین قیمت گذاری آنها در خارج از بورس بود.

امیرباقری با بیان اینکه ادامه معاملات سنگ آهن در بورس کالا این نوید را به بازار داد تا به مرور سایه قیمت گذاری دستوری از سر بازار این محصول برداشته شود، گفت: به دنبال این اتفاق باید قیمت گذاری باقی محصولات به بورس کالا سپرده شود که این خبر به عنوان خبری بسیار خوب و مهم برای کلیت اقتصاد و بازار سرمایه تلقی می شود.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: از طرفی با توجه به تغییر و استقرار دولت جدید، برخی ابهام ها نسبت به تیم اقتصادی دولت جدید در بازار وجود دارد که اثر آن به صورت کوتاه مدت بر معاملات بورس تاثیرگذار است و با ایجاد شفافیت در تعیین تیم اقتصادی شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سرمایه برای سرمایه گذاری ارجح است

بازار سرمایه برای سرمایه گذاری ارجح است