مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-31اقتصادي

آغاز طرح تابستانه کتاب در اصفهان


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از آغاز طرح تخفیفی تابستانه کتاب در این استان، با مشارکت 93 کتاب فروشی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از آغاز طرح تخفیفی تابستانه کتاب در این استان، با مشارکت 93 کتاب فروشی خبر داد.

علی حاجی زکی، با بیان اینکه هدف از اجرای طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب فروشی ها، ترویج فرهنگ کتاب خوانی و رونق بخشی به بازار کتاب است، به ایسنا گفت: در طرح تابستانه کتاب 1400 که از امروز هم زمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شده، خریداران می توانند تا 15 مردادماه با مراجعه به کتاب فروشی های عضو طرح، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه 20 درصدی خریداری کنند.

وی ادامه داد: در طرح بهارانه کتاب که از 17 تا 25 خردادماه سال جاری در استان اجرا شد، 64 کتاب فروشی از مرکز اصفهان و 16 کتاب فروشی از شهرستان های استان (لنجان، کاشان، شهرضا، نجف آباد، مبارکه و شهرضا) مشارکت داشتند اما در طرح تابستانه با رشد این تعداد مواجهیم.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در طرح تابستانه کتاب 1400 استان اصفهان، تعداد 93 کتاب فروشی مشارکت دارند که از این تعداد 70 کتاب فروشی در مرکز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تابستانه کتاب در اصفهان

آغاز طرح تابستانه کتاب در اصفهان