مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-31اقتصادي

5 شهرستان سمنان در وضع قرمز کرونایی/ رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافت


استاندار سمنان با بیان اینکه پنج شهرستان این استان در وضع قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، با بیان اینکه از ابتدای روند مقابله با بیماری کرونا در کشور، استان سمنان بر اساس گزارش ها در رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات، استان نمونه ای بود.

وی گفت: امروز بر اساس گزارش های ارائه شده، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافته که باید تلاش کنیم تا مجدداً میزان توجه به موارد و مسائل بهداشتی افزایش پیدا کند؛ چراکه حتی پس از انجام واکسیناسیون عمومی، توجه به پروتکل های بهداشتی منتفی نخواهد شد.

استاندار سمنان با تأکید بر این مهم که تنها شهرستان های آرادان و میامی در وضع رنگ بندی زرد قرار دارند، تصریح کرد: شهرستان سرخه در شرایط رنگ بندی نارنجی قرار دارد و بقیه استان سمنان در حالت رنگ بندی قرمز قرار گرفته است که به همین واسطه ناگزیر به اعمال محدودیت ها در استان هستیم.

آشناگر خاطرنشان کرد: هیأت های مذهبی همکاری خوب داشتند؛ اما نیاز است در جشن ها و اعیاد این همکاری ها افزایش پیدا کند؛ چراکه تجمعات باعث وارد آمدن خسارت های جبران ناپذیری به جان مردم خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهرستان سمنان در وضع قرمز کرونایی/ رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافت

5 شهرستان سمنان در وضع قرمز کرونایی/ رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافت