مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-31سياسي

خدمات جهاد دانشگاهی تقاضامحور هستند


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: خدمات جهاد دانشگاهی تقاضامحور هستند به همین دلیل پیوند بین جهاد دانشگاهی و مردم مستحکم است.

- حبیب ابراهیم پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این نهاد بعد از انقلاب اسلامی تشکیل شده تا به ماموریت های محوله جامه عمل بپوشاند و در این راه موفقیت های قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه خدمات پزشکی جهاد دانشگاهی ماندگارتر است، تصریح کرد: ایجاد مرکز ناباروری قفقاز و ارائه خدماتی مانند انجام روش های درمان ناباروری و لقاح ازمایشگاهی IVF، IUI، ICSI و بهره گیری از تکنیک آزمایشگاهی LaserHatching خدماتی است که شادی و سرور را به تعداد زیادی خانوار هدیه داده و این خدمات شایان و غیرقابل چشم پوشی است.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انجام دادن تحقیقات توسعه ای و کاربردی، پی گیری طرح های تحقیقاتی تا پایان مرحله نیمه صنعتی و صنعتی و ارائه خدمات علمی- فنی در زمینه های مختلف و مورد نیاز جامعه از جمله وظایف جهاد دانشگاهی است، ادامه داد: تحقیق و توسعه یکی از پیش نیازهای جامعه برای توسعه و پیشرفت است که جهاد دانشگاهی بخشی از این کار سنگین را بر دوش گرفته است.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل اضافه کرد: برای پیشرفت جامعه راهی جز تکیه بر علم و روش های علمی در ابعاد مختلف وجود ندارد و این کار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جهاد دانشگاهی تقاضامحور هستند

خدمات جهاد دانشگاهی تقاضامحور هستند