مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-31اجتماعي

از فاضلاب تا موش ها در سرزمین دل انگیز فلک الافلاک


خرم آباد زیبا که امروز آغوش سبز و کوهستانی اش را به روی گردشگران گشوده و سرزمین باشکوه آثاری همچون فلک الافلاک است، در کور سوی مدیریت شهری، لبخند مردمان خوش خلقش را در فاضلاب، - بوی تعفن، شیرابه زباله ها و زمزمه موش های گریخته در جوی های کثیف و رودهای جاری در زباله ها حبس کرده است.

این گزارش مربوط به یک سفر کوتاه است؛ سفر به شهر زیبای خرم آباد که مدت ها برایش برنامه ریزی کرده بودیم.

تنها یک اتوبوس به مقصد استان لرستان از یزد عازم بود، یک اتوبوس که هر روز یزد را به سوی این دیار سرسبز و زیبا می پیمود، اتوبوسی که با وجود رانندگان خوش خلق و خوبش، در میانه های جاده و در نزدیکی خرم آباد خراب شد و معطلی بسیار زیاد، مسافران را راهی هر سویی کرد.

گویا ناوگان نوسازی نشده یک مشکل بود و نبود خودرویی که مسافران را یاری کند، مشکل دیگری بود، اما دلهره دیگری داشتم، این ناوگان که 12 ساعت مسیر طولانی و پر فراز و نشیب یزد تا لرستان را هر روز طی می کند، مانند اتوبوس خبرنگاران در ارومیه، اتوبوس سربازان سیستانی در یزد، حادثه سوختن اتوبوس درون شهری و تصادف اتوبوس یزد – تهران نشود و جان افراد دیگری قربانی جاده شود؟ عموما خانواده ها با آغوش باز به سوی مهمانان تازه وارد شده آمدند و آنان هم که هیچ فردی چشم انتظارشان نبود، با هر وسیله نقلیه ای که توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فاضلاب تا موش ها در سرزمین دل انگیز فلک الافلاک

از فاضلاب تا موش ها در سرزمین دل انگیز فلک الافلاک