مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-31سياسي

آمار محکومین جرائم مالی در کردستان بالاست


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت:آمار محکومین جرائم مالی در استان کردستان بالاست و ضروری است تا با تدابیر اندیشیده شده در بحث صدور احکام اعسار و تعدیل این مشکل حل و فصل شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با قضات دادگاه تجدیدنظر استان که در سالن اجتماعات مجتمع قضایی شهید قدوسی سنندج برگزار شد، اظهار کرد:  تعداد شعب با موجودی نامتعارف در محاکم تجدیدنظر استان پایین است، البته این انتظار را داریم  این تعداد به صفر برسد.

وی تصریح کرد: مختومه کردن پرونده های مانده و مسن باید در اولویت قضات قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قضات باید به دقت و با حوصله به حرف مردم گوش فرا دهند و تا حد امکان به مشکلات آنها رسیدگی کنند، افزود: تعیین تکلیف سریع و دقیق پرونده ها باید اولویت تمام شعبات در سطح استان قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی خطاب به قضات دادگاه تجدیدنظر استان تاکید کرد: وضعیت شعبه و دفترمحاکم تجدیدنظر باید با نظارت دقیق و مستمر سروسامان داده شود تا مردم در پیگیری پرونده های خود دچار سردرگمی نشوند.

وی افزود : آمار محکومین جرایم مالی در استان کردستان بالاست و ضروری است تا با تدابیر اندیشیده شده در بحث صدور احکام اعسار و تعدیل این مشکل حل و فصل شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار محکومین جرائم مالی در کردستان بالاست

آمار محکومین جرائم مالی در کردستان بالاست