مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-31اقتصادي

افزایش 184 درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق در دلیجان


فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به ارزش اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ارتقاء تولید ملی و حمایت از صنایع داخلی، از افزایش 184 درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق در این شهرستان در ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مجتبی جمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان دلیجان، در ماه گذشته طرح های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستگیری 33 سارق در این مدت خاطر نشان کرد: 43 فقره سرقت در این بازه زمانی کشف شد که این میزان کشفیات نسبت به وقوع 78 درصد بوده و در دستگیری های سارقان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود 43 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با تأکید بر مسئولیت اجتماعی تمامی افراد برای ریشه کن کردن پدیده مواد مخدر در جامعه اظهار داشت: در تیرماه سال جاری با اجرای طرح های پیشگیرانه ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری توزیع کنندگان و معتادان متجاهر سعی شده که از گسترش این بلای خانمانسوز مواد مخدر در سطح جامعه پیشگیری شود که نتیجه این اقدامات هدفمند کشف 135 کیلو و 958 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 69 نفر در این زمینه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 184 درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق در دلیجان

افزایش 184 درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق در دلیجان