مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-31بين الملل

سنتکام: کشتی اسراییلی هدف حمله پهپادی قرار گرفته است


مرکز فرماندهی نظامیان تروریست آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) در بیانیه ای مدعی شد که نوع حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان، پهپادی بوده است.

- مرکز فرماندهی نظامیان تروریست آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) در بیانیه ای مدعی شد که نوع حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان، پهپادی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی نیوز، ارتش آمریکا امروز شنبه در بیانیه ای مدعی شد که متخصصان مواد انفجاری نیروی دریایی ایالات متحده بر این باورند که حمله پهپادی عامل حمله به کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل عمان بوده است.

ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای در همین زمینه مدعی شد: متخصصان مواد منفجره در نیروی دریایی در این کشتی حضور یافته اند تا مطمئن شوند خطر دیگری خدمه را تهدید نمی کند و آماده اند که به تحقیقات درباره این حمله کمک کنند.

برآوردهای اولیه به وضوح نشان می دهد که این حمله از نوع پهپادی بوده است.

بیانیه ناوگان پنجم علی رغم اینکه توضیح می دهد که متخصصان مواد منفجره شواهد عینی واضح مبتنی بر وقوع حمله پیدا کرده اند، توضیحاتی برای ادعای خود مبنی بر اینکه چطور به این نتیجه رسیده اند که حمله از نوع پهپادی بوده، ارائه نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنتکام: کشتی اسراییلی هدف حمله پهپادی قرار گرفته است

سنتکام: کشتی اسراییلی هدف حمله پهپادی قرار گرفته است