مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-31اقتصادي

بهترین راهنمای خرید سوییچ شبکه


امروزه با پیشرفت و توسعه صنعت تکنولوژی، شبکه نیز در حال ارتقاء، گسترش و دگرگونی است و از همین حیث باید به گونه ای باشد که بتواند پاسخگوی مخاطبان خود باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مستر شبکه، سوییچ شبکه وسیله ای است که تجهیزات داخل یک شبکه را به هم متصل می کند و در صورتی که قصد خرید سوییچ شبکه دارید، در این مقاله که راهنمای خرید سوییچ شبکه است، با ما همراه باشید.

انواع سوییچ شبکه: شرکت های بیشماری وجود دارند که سوییچ های شبکه را تولید می کنند و در بازار نیز برندهای زیادی موجود است لذا اگر قصد خرید سوییچ شبکه دارید باید بگوییم که سوییچ ها به 2 دسته تقسیم می شوند: مدیریتی (Managed) راهنمای خرید سوییچ شبکه همان گونه که از اسم این مدل مشخص است، در این مدل، با استفاده از امکان دسترسی و برنامه ریزی، به مدیران شبکه اجازه می دهد از راه دور و لوکیشن های مختلف بر روی شبکه نظارت و کنترل داشته باشند.

غیرمدیریتی ( Unmanaged ) راهنمای خرید سوییچ شبکه در این مدل، اجازه هیچ نوع تغییری در شبکه وجود ندارد و این نوع سوییچ ها دقیقا طبق برنامه ریزی که شرکت سازنده روی آنها انجام داده، عمل می کنند.

همان گونه که در بالا توضیح دادیم، در صورتی که قصد خرید سوییچ شبکه را دارید، انتخاب نوع سوییچ به توانایی های شبکه شما بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راهنمای خرید سوییچ شبکه

بهترین راهنمای خرید سوییچ شبکه