مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-31سياسي

اجرای رزمایش سراسری پایش مصارف برق ادارات و صنوف سمنان


فرمانده بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با همکاری بسیج در این استان اجرا شد.

- حمید نظری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت در استان سمنان به اجرا درآمد.

فرمانده بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: این رزمایش سراسری با محوریت مصارف برق ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی و با همکاری سازمان بسیج و بسیجیان این شرکت اجرایی شد.

وی اظهار کرد: در آیین آغازین این برنامه سراسری که با حضور متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر، سردار سیف، معاون عملیات سازمان بسیج کشور، جمعی از فرماندهان سپاه های استانی و مدیران عامل و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج صنعت برق همراه بود، با رمز یا علی ابن ابیطالب (ع) از مرکز پایش صنعت برق ایران عملیاتی شد.

نظری بیان کرد: همزمان گروه های بازرسی و مدیریت مصرف برق به منظور بررسی وضع مصرف ساختمان های اداری و سایر مصارف به ادارات و اصناف پرمصرف مراجعه کرده و علاوه بر ارائه توصیه های لازم برای کـاهش مصرف، برق شماری از دستگاه های اجرایی پرمصرف قطع شد.

وی تصریح کرد: همزمان با این رزمایش، 9 گروه به استعداد 36 نفر، عملیات بازرسی و بازدید میدانی از وضع مصرف برق ادارات را به عمل آورده و هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش سراسری پایش مصارف برق ادارات و صنوف سمنان

اجرای رزمایش سراسری پایش مصارف برق ادارات و صنوف سمنان