مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-31سياسي

زیارت جامعه کبیره، شناسنامه معنوی اهل بیت (ع)/ امامت و ولایت عامل پیشرفت اسلام


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان این که زیارت جامعه کبیره، شناسنامه معنوی اهل بیت (ع) است، گفت: بیش از 400 فضیلت از فضایل اهل بیت(ع) در این زیارت نامه آمده که شامل درس کامل امام شناسی می شود.

- زیارت جامعه کبیره، شناسنامه معنوی اهل بیت (ع)/ امامت و ولایت عامل پیشرفت اسلام ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان این که زیارت جامعه کبیره، شناسنامه معنوی اهل بیت (ع) است، گفت: بیش از 400 فضیلت از فضایل اهل بیت(ع) در این زیارت نامه آمده که شامل درس کامل امام شناسی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی روز شنبه 9 مردادماه، در نشست بزرگداشت عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت در محل سازمان جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه امامت و ولایت باعث پیشرفت اسلام است، گفت: خداوند متعال در اواخر عمر پیامبر اکرم (ص) -که سال های سال برای بنای راه اسلام تلاش کرده و آخرین رسول خدا بر روی زمین هست-، خطاب به ایشان می فرماید که باید هر چه زودتر پیام امامت و جانشینی رسمی خود را به گوش مردم برساند که اگر نرساند انگار 23 سال رسالت ایشان از بین می رود.

در واقع 23 سال رسالت نبی مکرم اسلام در کفه ای از ترازو و ابلاغ امامت و ولایت امیرالمومنین (ع) و در امتداد آن حضرت ولی عصر (عج) نیز در کفه دیگر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت جامعه کبیره، شناسنامه معنوی اهل بیت (ع)/ امامت و ولایت عامل پیشرفت اسلام

زیارت جامعه کبیره، شناسنامه معنوی اهل بیت (ع)/ امامت و ولایت عامل پیشرفت اسلام