مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-31سياسي

موجِ کرونای دلتا به کرمانشاه رسیده/ برگزاری مراسم عروسی و عزا؛ ممنوع


استاندار کرمانشاه از سیر افزایشی مبتلایان کرونا در استان خبر داد و افزود: موج کرونای دلتا از شرق به غرب کشور و استان کرمانشاه رسیده و اگر مردم رعایت نکنند این موج در هفته های آینده می تواند بسیار خطرساز شود.

- موجِ کرونای "دلتا" به کرمانشاه رسیده/ برگزاری مراسم عروسی و عزا؛ ممنوع ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از سیر افزایشی مبتلایان کرونا در استان خبر داد و افزود: موج کرونای دلتا از شرق به غرب کشور و استان کرمانشاه رسیده و اگر مردم رعایت نکنند این موج در هفته های آینده می تواند بسیار خطرساز شود.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز(9 مرداد) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان، با اشاره به ورود استان به پیک پنجم کرونا، گفت: متاسفانه موج جدید کرونا که از استان سیستان و بلوچستان آغاز شده بود، اکنون به غرب کشور و استان کرمانشاه رسیده است.

وی افزود: بسیاری استان ها درگیر این پیک جدید هستند، اما در استان به تازگی این پیک شروع شده و در هفته های آینده قطعا شاهد افزایش مبتلایان و فوتی ها خواهیم بود و باید از هم اکنون آماده باشیم.

بازوند به کاهش شدید رعایت پروتکل های بهداشتی در استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه بسیاری مردم پروتکل ها را رعایت نمی کنند و این موضوع می تواند در هفته آینده استان را گرفتار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجِ کرونای دلتا به کرمانشاه رسیده/ برگزاری مراسم عروسی و عزا؛ ممنوع

موجِ کرونای دلتا به کرمانشاه رسیده/ برگزاری مراسم عروسی و عزا؛ ممنوع