مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-31اقتصادي

ازافزایش 60درصدی قیمت کفش تا دپوی کیف های تولیدی درهمدان


رییس اتحادیه کیف و کفش چرم همدان از افزایش 60 درصدی قیمت کفش دراستان خبرداد و گفت: متأسفانه مواد اولیه تولید کفش که بخشی از آن در داخل کشور و برخی دیگر از خارج کشور تأمین می شود با افزایش 100 در صدی روبه رو بوده و براین اساس قیمت کفش نیز باید با افزایش 100 در .

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه کیف و کفش چرم همدان از افزایش 60 درصدی قیمت کفش دراستان خبرداد و گفت: متأسفانه مواد اولیه تولید کفش که بخشی از آن در داخل کشور و برخی دیگر از خارج کشور تأمین می شود با افزایش 100 در صدی روبه رو بوده و براین اساس قیمت کفش نیز باید با افزایش 100 در صدی مواجه می شد اما تولید کنندگان ما برای حفظ قدرت خرید مردم از بخشی از سود خود صرف نظر کرده و قیمت را تا 60 درصد افزایش داده اند.

احمد گازرانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره بر وضعیت بازار کفش، افزود: وضعیت بازار بسیار آشفته بوده و قدرت خرید مردم به هیچ وجه مورد قبول تولید کنندگان و فروشندگان نیست و در این راستا باید گفت اگر تولیدکنندگان ما در خارج از استان بازار فروش نداشتند به طور قطع با ورشکستی صد درصدی تولید کنندگان کفش استان مواجه بودیم.

وی در ادامه با تأکید برسهم کفش‎های تولیدی استان در بازار، خاطرنشان کرد: در بازار به دلیل افزایش رقابت و همچنین رضایت خریداران باید تنوع وجود داشته باشد و در حال حاضر 20 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازافزایش 60درصدی قیمت کفش تا دپوی کیف های تولیدی درهمدان

ازافزایش 60درصدی قیمت کفش تا دپوی کیف های تولیدی درهمدان