مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-31اقتصادي

آغاز طرح تابستانه کتاب با مشارکت 15 کتابفروشی در خراسان جنوبی


معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز طرح تابستانه کتاب 1400 خراسان جنوبی و مشارکت 15 کتابفروشی استان در این طرح خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز طرح تابستانه کتاب 1400 خراسان جنوبی و مشارکت 15 کتابفروشی استان در این طرح خبر داد.

محمود رمضانی، امروز شنبه 9 مردادماه به رسانه های گروهی اعلام کرد: طرح تابستانه کتاب 1400 با هدف رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، از 9 مرداد ماه در سراسر کشور آغاز و تا 15 مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار از 200 هزار تومان در طرح های پیشین، به مبلغ 300 هزار تومان در تابستانه کتاب 1400 افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان را با 20 درصد تخفیف از کتابفروشی های عضو طرح تابستانه خریداری کنند.

رمضانی به مشارکت 958 کتابفروشی از سراسر کشور در این طرح اشاره کرد و یادآور شد: 15 کتابفروشی خراسان جنوبی نیز با عضویت در طرح تابستانه کتاب، آماده ارائه کتب با تخفیفات طرح به علاقه مندان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تابستانه کتاب با مشارکت 15 کتابفروشی در خراسان جنوبی

آغاز طرح تابستانه کتاب با مشارکت 15 کتابفروشی در خراسان جنوبی