مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-31سياسي

برنامه 11 گزینه تصدی شهرداری تهران این هفته بررسی می شود


برنامه های کاندیداهای تصدی شهرداری تهران بر اساس قرعه کشی انجام شده ارائه برنامه ها از روز شنبه تا روز سه شنبه هفته بررسی می شود.

- ، مهدی اقراریان سخنگوی منتخب شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه هفته جاری اعضای منتخب شورای شهر تهران در فرآیند بررسی برنامه های کاندیداهای تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: بر اساس قرعه کشی انجام شده زمان ارائه برنامه ها از سوی گزینه های تصدی شهرداری تهران مشخص شده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس قرار است ارائه برنامه ها از روز شنبه تا روز سه شنبه هفته جاری در سه نوبت انجام شود که نوبت اول از ساعت 8، نوبت دوم ساعت 10:30 و نوبت سوم ساعت 15 خواهد بود.

اقراریان خاطرنشان کرد: در روز شنبه نهم مردادماه 1400 در سه نوبت اشاره شده به ترتیب آقای آبرومند، خانم آباد و در نوبت سوم آقای زاکانی حضور پیدا خواهند کرد و برنامه های خود را ارائه می کنند.

سخنگوی منتخب شورای شهر تهران تصریح کرد: در روز یکشنبه دهم مردادماه نیز به ترتیب آقای نیکزاد، آقای حسینی و آقای قاسمی برنامه های خود را ارائه خواهند کرد و در ادامه در روز دوشنبه 11 مردادماه در نوبت اول آقای علی آبادی، نوبت دوم آقای بذرپاش و در نوبت سوم آقای درویش برنامه های خود را اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه 11 گزینه تصدی شهرداری تهران این هفته بررسی می شود

برنامه 11 گزینه تصدی شهرداری تهران این هفته بررسی می شود