مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-31اقتصادي

اتاق فارس با طرح اشتغال زندانیان همکاری می کند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس از مشارکت این اتاق با بنیاد تعاون زندانیان کشور در طرح مشترک اشتغال بخش خصوصی برای زندانیان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس از مشارکت این اتاق با بنیاد تعاون زندانیان کشور در طرح مشترک "اشتغال بخش خصوصی برای زندانیان " خبر داد.

جمال رازقی شنبه 9 مرداد در نشست تخصصی کمیسیون فناوری، اطلاعات و اقتصادرسانه اتاق بازرگانی فارس که با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور و تیم همراه برگزار شد، بیان کرد: امروز مهمترین معضل کشور مشکل تولید و قیمت تمام شده است و با توجه به اینکه پتانسیل های بسیار بزرگی در زندان های ما نهفته است که باید از این ظرفیت در راستای کاهش قیمت تمام شده در بخش تولید کشور و بالابردن توان صادرات کشور استفاده کنیم.

او افزود: از این رو اتاق بازرگانی فارس تلاش می کند ایده جدیدی را با همکاری بنیاد تعاون زندانیان کشور اجرایی کند و این مهم را در دستور کار کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی فارس قرار می دهد.

رازقی اظهار کرد: در این زمینه کارگروه ویژه ای با حضور متولیان امر در بخش دولتی و خصوصی با محوریت اتاق بازرگانی فارس تشکیل و جلسات خود را به صورت مستمر برگزار خواهد کرد که یقینا نتایج پر باری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فارس با طرح اشتغال زندانیان همکاری می کند

اتاق فارس با طرح اشتغال زندانیان همکاری می کند