مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-31سياسي

فاصله گرفتن از اصول انقلابی شروع فساد است/ دولت بعد امانت دار بیت المال باشد


امام جمعه فارسان با بیان اینکه مسئولی که انقلابی فکر و عمل می کند اجازه نمی دهد مفسده ای به وجود بیاید، گفت: مفاسدی که امروز در بعضی از بخش ها شاهد هستیم به خاطر فاصله گرفتن از اصول انقلابی است.

- حجت الاسلام محسن ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اگر روحیه انقلابی در مدیران و مسئولان باشد در هیچ زمینه ای خرابی نخواهیم داشت، نه در روابط خارجی نه در مسائل داخلی ، مفاسدی که امروز در بعضی از بخش ها شاهد هستیم به خاطر فاصله گرفتن از اصول انقلابی است.

امام جمعه فارسان ادامه داد: کسی که انقلابی فکر و عمل می کند اجازه نمی دهد که مفسده ای به وجود بیاید.

وی افزود: اگر برای واگذاری مسئولیت ها در کنار تخصص های لازم، تدین و انقلابی بودن را هم لحاظ کنیم دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

ملک پور اضافه کرد: مسئول انقلابی اجازه نمی دهد فرهنگ و اخلاق کشور مورد هجوم باشد و بی تفاوت باشد و بگوید ما با بهشت و جهنم مردم کاری نداریم، مسئول انقلابی اجازه نمی دهد کسی که با فتنه رابطه داشته و هنوز هم تبری نجسته به کارگیری شود.

 رییس جمهور خلاف گو و بدعهد نباشد وی با تاکید بر اینکه انتظار مردم این است که رییس جمهور خلاف گو و بد عهد نباشد، گفت: مسئولان دولت جدید باید اعتقاد راسخ به نظام ولایی داشته باشند و پرتوان در پیشبرد اهداف انقلاب و ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گرفتن از اصول انقلابی شروع فساد است/ دولت بعد امانت دار بیت المال باشد

فاصله گرفتن از اصول انقلابی شروع فساد است/ دولت بعد امانت دار بیت المال باشد