مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-31اقتصادي

36 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: براساس شاخص های ابلاغی 36 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان امسال راه اندازی مجدد می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: براساس شاخص های ابلاغی 36 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان امسال راه اندازی مجدد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، علیرضا راشکی اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تاکنون پنج واحد تولیدی با سرمایه گذاری 94 هزارو 709 ریال و اشتغال 87 نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان راه اندازی مجدد شده است.

وی افزود: پارسال 21 واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان با سرمایه گذاری 191 میلیون و 799 هزار تومان به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این تعداد واحد تولیدی توانستند فرصت اشتغال را برای 384 نفر به صورت مستقیم ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: عمده واحدهای تولیدی که از پارسال تاکنون راه اندازی مجدد شده اند در شهرک ها و نواحی صنعتی زاهدان، میرجاوه، زاهدان کامبوزیا، زاهدان کارگاهی، کنارک، زابل محمدآباد، خاش، نگور و پسابندر مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

36 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود