مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-31اقتصادي

جزییات ساخت 21 هزار واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن


بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گزارشی تازه ترین وضعیت پیشرفت ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن را در شهرهایی که به این نهاد واگذار شده است، اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گزارشی آخرین جزییات مربوط به وضعیت ثبت نام کننده ها و واریز آورده از سوی متقاضیان واجد شرایط، روند معرفی متقاضیان جدید و همچنین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست احداث در قالب طرح اقدام ملی مسکن را شرح داده است.

بر اساس این گزارش، هم اکنون در حدود 45 هزار متقاضی نهایی طرح اقدام ملی مسکن به پروژه های تعریف شده برای آنها در قالب این طرح متصل شده اند.

این پروژه ها هم اکنون در حال احداث است.

مطابق با اعلام بنیاد مسکن از ابتدا تاکنون و طی چهار مرحله ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن بیش از 500 هزار نفر اقدام به ثبت نام در این طرح برای قرار گرفتن در فهرست متقاضیان نهایی مسکن ملی در شهرهای کوچک کردند از این تعداد نیز نزدیک به 260 هزار نفر به عنوان متقاضی واجد شرایط تأیید شده و برای انجام مقدمات بعدی به بنیاد مسکن معرفی شدند.

گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص تازه ترین شرایط طرح اقدام ملی مسکن نشان می دهد تاکنون نزدیک به 75 هزار نفر از این متقاضیان به عنوان متقاضی واجد شرایط از سوی بنیاد مسکن تأیید شده اند و به آنها اعلام شده است تا هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ساخت 21 هزار واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن

جزییات ساخت 21 هزار واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن