مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-31اقتصادي

بهره برداری از دو طرح اشتغالزایی در بابل به ارزش 74 میلیارد ریال


با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در بابل، دو طرح اشتغالزایی روستایی به مبلغ بیش از 74 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/مازندران با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در بابل، دو طرح اشتغالزایی روستایی به مبلغ بیش از 74 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اصغر نوراله زاده صبح امروز نهم مردادماه با حضور در بابل، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور در ادامه افتتاحیه طرح ها، از پارک آبی در حال احداث تاجی بابل بازدید کرد، این پارک آبی تاکنون 28 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرد و پیش بینی می شود پس از تکمیل مراحل ساخت،30 شغل به صورت مستقیم و 20 شغل به صورت غیر مستقیم ایجاد شود.

سد شیاده بابل مسیر بعدی نورالله زاده بود.

این سد به منظور پرورش ماهیان گرم آبی و با اعتبار 40 میلیارد ریال در حال احداث است و پیش بینی می شود پس از تکمیل مراحل ساخت 20 شغل به صورت مستقیم و 20 شغل به صورت غیر مستقیم ایجاد شود.

وی در حاشیه افتتاح پروژه های اشتعالزایی شهرستان بابل با بیان اینکه اجرای طرح هر روستا یک محصول موجب کاهش بیکاری و افزایش تولید در روستاها می شود، اظهار کرد: اجرای این طرح های مهم موجب درآمدزایی برای خانوارهای روستایی می شود بنابران باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو طرح اشتغالزایی در بابل به ارزش 74 میلیارد ریال

بهره برداری از دو طرح اشتغالزایی در بابل به ارزش 74 میلیارد ریال