مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-31اجتماعي

کاهش زاد و ولد حیات وحش خوزستان در خشکسالی امسال


رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: خشکسالی، زاد و ولد حیات وحش را در استان خوزستان کاهش داده و موجب مهاجرت حیات وحش به نقاط دارای آب و هوای بهتر شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: خشکسالی، زاد و ولد حیات وحش را در استان خوزستان کاهش داده و موجب مهاجرت حیات وحش به نقاط دارای آب و هوای بهتر شده است.

رحیم الوندی با اشاره به تاثیر خشکسالی بر حیات وحش خوزستان، اظهار کرد: آثار خشکسالی بر حیات وحش به ویژه در مناطق کوهستانی و چشمه ها و آبشخورهای دچار خشکی بسیار بیشتر از نقاط دیگر است.

وی افزود: امسال کاهش پوشش گیاهی زیاد بوده است بنابراین خشکسالی در این نقاط بر حیات وحش به ویژه شرایط زیست علف خواران اثر بسیار مخربی بر جای گذاشته است.

رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: خشکسالی، زاد و ولد حیات وحش را در استان خوزستان کاهش داده و موجب مهاجرت حیات وحش به نقاط دارای آب و هوای بهتر شده است.

وی با اشاره به فقر غذایی حیات وحش، گفت: پوشش گیاهی، بستر اصلی زنجیره غذایی اکوسیستم است که با توجه به این شرایط اقلیمی، سال به سال گونه های گیاهی و جانوری در حال ضعیف تر شدن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زاد و ولد حیات وحش خوزستان در خشکسالی امسال

کاهش زاد و ولد حیات وحش خوزستان در خشکسالی امسال