مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-31سياسي

آغاز طرح تابستانه کتاب قزوین با 20درصد تخفیف


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز طرح تابستانه کتاب در کتابفروشی های قزوین با 20 درصد تخفیف از 9 مرداد ماه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمدحسین اسماعیلی با اعلام این مطلب افزود: 10 کتابفروشی استان قزوین در هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت 10 کتابفروشی استان قزوین در استان آغاز شده، اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب از شنبه 9 مرداد تا 15 مرداد به مدت 7 روز در کتابفروشی های عضو طرح در استان قزوین ادامه دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در این طرح علاقه مندان می توانند کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف از کتاب فروشی های عضو طرح خریداری کنند.

اسماعیای خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یارانه این دوره نسبت به دوره های قبل 50 درصد اقزایش داشته است، فلذا سقف مجاز خرید برای هر خریدار 3میلیون ریال است.

وی افزود: کتابفروشی های قزوین که در این طرح شرکت کردند شامل فروشگاه پویا کتاب در میدان عدل، هنر و کتاب در خیابان فردوسی، کتابسرای علامه در چهارراه نادری، کتابسرای مینوی خرد در چهارراه پادگان، فطرس در شهر محمدیه، رخداد در میدان عدل، پاتوق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تابستانه کتاب قزوین با 20درصد تخفیف

آغاز طرح تابستانه کتاب قزوین با 20درصد تخفیف