مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-31سياسي

آخرین وضعیت نتایج انتخابات ششمین دوره شورای شهر بهارستان


عضوهیأت عالی نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی شهروروستای استان اصفهان آخرین وضعیت نتایج انتخابات ششمین دوره شورای شهر جدید بهارستان را تشریح کرد.

- رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهر جدید بهارستان اظهار داشت: باید توجه داشت که در این انتخابات شکایت هایی در زمینه خرید و فروش رأی و آرا وارداتی بوده است که مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات مختلفی برای بررسی انتخابات ششمین دوره شوراها در شهر جدید بهارستان در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در تهران برگزار شده است، اضافه کرد: امروز نیز در وزارت کشور در این خصوص جلسه ای برگزار شده که نتیجه آن اعلام خواهد شد.

عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز در خصوص نتایج قطعی این انتخابات دستوری به استان اصفهان ابلاغ نشده است، تصریح کرد: برای هر گونه اقدامی باید از سوی وزارت کشور دستورات لازم به استانداری ابلاغ شود.

قائم مقام استاندار در بهارستان تصمیم گیری می کند وی با بیان اینکه این هفته زمان برگزاری مراسم معرفی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در کشور است، ادامه داد: چنانچه امروز نتیجه جلسه وزارت کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت نتایج انتخابات ششمین دوره شورای شهر بهارستان

آخرین وضعیت نتایج انتخابات ششمین دوره شورای شهر بهارستان