مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-31اقتصادي

ارائه تخفیف 10 تا 90 درصدی خرید بلیط هواپیما


امکان خرید بلیط هواپیما با تخفیف هایی تا سقف 90درصد برای مسافران سفرهای ضروری فراهم شد.

- گزارش های رسیده حاکی از این است که مستربلیط، از استارت آپ های فعال در حوزه گردشگری با ارائه بلیط هایی با قیمت بسیار ارزان در صدد کمک به مسافرانی برآمده است که در دوران کرونا قصد انجام سفرهای ضروری دارند.

روابط عمومی مستربلیط در رابطه با ارائه این تخفیف ها گفت: تخفیف ویژه با هدف تسهیل سفرهای ضروری و همچنین بازگشت سریع مسافران از شهرهای مختلف ایران به محل سکونت شان در دوران کرونا ارائه می شود.

به این ترتیب مستربلیط از تاریخ 30 تیر تا 18 مرداد ماه، روزانه 60 بلیط پرواز داخلی در مسیرهای پر تردد را به مسافران سفرهای ضروری با تخفیف هایی بین 10 تا 90 درصد ارایه می دهد.

بر این اساس افرادی که بنا بر ضرورت قصد سفر دارند می توانند هر روز بین ساعت 8 صبح تا ساعت 12 شب از تخفیف های ویژه مستربلیط برای خرید بلیط هواپیما استفاده کنند.

مسافران می توانند با مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن مستربلیط در هر ساعت از پیشنهادهای شگفت انگیز مستربلیط برای خرید بلیط پروازهای داخلی با تخفیف فوق العاده بهره مند شوند.

همچنین کاربران با ثبت شماره موبایل خود در وب سایت و اپلیکیشن مستربلیط می توانند در قرعه کشی روزانه بلیط رایگان هواپیما شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تخفیف 10 تا 90 درصدی خرید بلیط هواپیما

ارائه تخفیف 10 تا 90 درصدی خرید بلیط هواپیما