مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-31سياسي

جهاد دانشگاهی؛ نقطه اتکایی برای عبور از چالش ها و رفع مانع ها


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در بعضی از حوزه های فناوری نقطه اتکایی برای عبور از چالش ها و رفع مانع ها محسوب می شود.

- جهاد دانشگاهی؛ نقطه اتکایی برای عبور از چالش ها و رفع موانع ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در بعضی از حوزه های فناوری نقطه اتکایی برای عبور از چالش ها و رفع موانع محسوب می شود.

عبدالکریم جمیری در گفت وگو باایسنا اظهار کرد: با وجود اینکه جهاد دانشگاهی در استان بوشهر نوپاست و آخرین واحد استانی این نهاد محسوب می شود؛ از دستاوردها و موفقیت های قابل اعتنایی برخوردار است.

وی ادامه داد: هرچند نیاز به کار و حمایت های بیشتری از واحد بوشهر احساس می شود، اما فعالیت های کلی و نقشی که جهاد دانشگاهی در پیش برد اهداف و فناوری های مورد نیاز کشور دارد؛ بسیار مهم و تعیین کننده است و در بعضی از حوزه های فناوری نقطه اتکایی برای عبور از چالش ها و رفع مانع ها محسوب می شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش هرچه بیشتر و منسجم تر جهادگران در دستیابی و توسعه فناوری ها و دانش های روز آمد یک نهاد و یک مجموعه ی الگو را در اذهان شکل خواهد داد که ثمره اصلی آن انتشار و انعکاس روحیه خودباوری و عبور از مرزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی؛ نقطه اتکایی برای عبور از چالش ها و رفع مانع ها

جهاد دانشگاهی؛ نقطه اتکایی برای عبور از چالش ها و رفع مانع ها