مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-31اقتصادي

رونمایی از رمزپایه زرهوشمند در فارس/آغاز عرضه سکه زر هوشمند


به مناسبت ایام مسعود عید سعید غدیرخم، همزمان با آیین رونمایی از واحد رمزپایه بین المللی زرهوشمند، عرضه اختصاصی سکه زرهوشمند آغاز شد.

- ایسنا/فارس به مناسبت ایام مسعود عید سعید غدیرخم، همزمان با آیین رونمایی از واحد رمزپایه بین المللی زرهوشمند، عرضه اختصاصی سکه زرهوشمند آغاز شد.

رییس هیئت مدیره موسسه رمزپایه فناوری هوشمند شبکه زر، در این مراسم گفت: سکه زر هوشمند (اسمارت زر) نخستین واحد رمزپایه ایرانی با پشتوانه سهام شبکه زر و ارائه گواهی اوراق برگ بیمه البرز است.

عباس جم زر افزود: سکه رمزپایه ایرانی با نماد ZAR که به صورت رسمی با توثیق سهام و دارایی در سطح بین المللی منتشر می شود علاوه بر امکان عرضه و مبادله در داخل کشور، در صرافی های معتبر دنیا نظیر باینانس و کوین بیس بدون اعمال هیچگونه محدودیت و تهدیدی برای ایرانیان قابل تبادل و معامله است.

او خاطرنشان کرد: پشتوانه نقدشوندگی آن علاوه بر ارزش پایه مبتنی بر ارز بین المللی ZAR، در شبکه باینانس دکس با جفت واحد های BNB و BUSD و در شبکه ترون با واحد های TRX وUSDT قابل معامله است و کاربران ایرانی نیز می توانند از طریق سامانه مبادلاتی https://zarnetwork.

com به صورت ریالی و ارزی و از طریق کیف پول های معتبر رمزارز نظیر ترون لینک، سیف یال، تراست ولت، اتمیک، باینانس دکس ( https://binancedex.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از رمزپایه زرهوشمند در فارس/آغاز عرضه سکه زر هوشمند

رونمایی از رمزپایه زرهوشمند در فارس/آغاز عرضه سکه زر هوشمند