مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-31پزشكي

78 هزار دز واکسن کرونا در خراسان شمالی تزریق شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق 78 هزار دز واکسن کرونا به مردم استان خبر داد و گفت: 70 درصد تخت های ویژه بیماران کرونایی پر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای پزشکی و پرستاری استان در حال فرسودگی هستند و روند فعلی صدمات زیادی به کادر درمان خواهد زد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اشغال 70 درصد تخت های ویژه بیماران کرونایی خبر داد و گفت: هم اکنون سه بخش دیگر برای بستری بیماران کرونایی اضافه شده است.

وی افزود: شرایط استان به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی نامناسب است و مراسم عروسی بر قوت خود باقی می باشد.

هاشمی به برگزاری مسابقات ورزشی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره داشت و گفت: برخی از مسابقات بدون رعایت پروتکل ها و با جمعیت زیاد اجرا می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق 78 دز واکسن کرونا خبر داد و گفت: فاز سوم واکسیناسیون به جمعیت هدف کارمندان بانک، آموزش و پرورش و خبرنگاران بزودی آغاز می شود.

وی در انتها گفت: هم اکنون شهرستان های بجنورد، اسفراین، مانه و سملقان و شیروان در وضعیت قرمز، شهرستان های راز و جرگلان و جاجرم در وضعیت نارنجی و شهرستان های فاروج و گرمه در وضعیت زرد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 هزار دز واکسن کرونا در خراسان شمالی تزریق شده است

78 هزار دز واکسن کرونا در خراسان شمالی تزریق شده است