مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-31اجتماعي

افزایش روزهای غبارآلود خراسان جنوبی/ توفان و گردوخاک در راه استان


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از افزایش روزهای غبارآلود استان در سال جاری خبر داد و گفت: روزهای دارای گرد و غبار در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 100 درصدی داشته است.

- جواد نخعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به شرایط جوی استان، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه های پیشیابی و خروجی مدل های هواشناسی تا پایان هفته جاری وزش باد شدید و توفان گرد و خاک در استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه امروز از سرعت وزش باد در استان کاسته می شود، بیان داشت: در برخی ساعات وزش باد شدید لحظه ای همراه با گرد و خاک را در نوار شرقی استان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از وزش باد شدید و توفان گرد و خاک در سطح استان تا اواخر هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: از فردا تا اواخر هفته گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک در استان پیش بینی می شود به ویژه در نواحی شرقی توفان و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

نخعی با بیان اینکه تعداد روزهای دارای گرد و غبار در سه ماه اول سال گذشته 4 روز بوده است، گفت: روزهای دارای گرد و غبار در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 100 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: حاجی آباد زیرکوه، طبس و نهبندان به ترتیب بیشترین روزهای دارای گرد و غبار را داشته اند که در نهبندان با توجه به روند پیش رو این تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روزهای غبارآلود خراسان جنوبی/ توفان و گردوخاک در راه استان

افزایش روزهای غبارآلود خراسان جنوبی/ توفان و گردوخاک در راه استان