مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-31اقتصادي

آرایشگاه های مردانه زاهدان زیر ذره بین نیروهای بازرسی


در این روزهای کرونایی که باید همه اصناف هوای مردم داشته باشند، افزایش قیمت ها در صنف آرایشگران به ویژه درشهرستان زاهدان گلایه مردم را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در این روزها که همه انتظار به پایان رسیدن دولت دوازدهم و آغاز فعالیت ‏دولت سیزدهم را می کشند، گرانی ها و تخطی از نرخ نامه های مصوب در بخش های مختلف جامعه باعث ‏افزایش گلایه مندی مردم از دولتمردان تدبیر و امید شده و نمونه بارز آن در حوزه آرایشگران مردانه در زاهدان ‏است.

درحالی که نرخ نامه مصوب تیرماه سال 1399 اصلاح سر و صورت را 13هزار و 500 تومان ‏اعلام می کند، هم اکنون 35هزار تومان از مشتریان توسط آرایشگران گرفته می شود‎.

‎ مردم چه می گویند؟ محمد شهرکی یکی از ساکنان زاهدانی در این زمینه به خبرنگار ما گفت: هفته گذشته به یکی از آرایشگاه های ‏مردانه خیابان امام خمینی مراجعه کرده ام که برای اصلاح سر و صورت از بنده 35 هزار تومان هزینه دریافت ‏کرده است‎.

‎ وی ادامه داد: در این زمینه آرایشگر مربوطه اعلام می دارد که از سوی اتحادیه دریافت چنین مبالغی بدون ‏داشتن نرخنامه مصوب مجاز شده و منع قانونی وجود ندارد‎.

‎ وی می گوید: برخی از آرایشگرها به بهانه کوتاه کردن و یا خط انداختن ریش اعلام می دارند که شامل بخش ‏مدل می شود و مبالغ توافقی است که این نکته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایشگاه های مردانه زاهدان زیر ذره بین نیروهای بازرسی

آرایشگاه های مردانه زاهدان زیر ذره بین نیروهای بازرسی