مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-31حوادث

افزایش ماموریت های ترافیکی سازمان اورژانس یزد/ثبت 248 مأموریت تنفسی طی یک ماه


رییس سازمان اورژانس و فوریت های پزشکی یزد با بیان این که اورژانس یزد یکهزار و 632 حادثه ترافیکی را پوشش داده گفت: ماموریت های ترافیکی سازمان اورژانس یزد در تیرماه افزایش داشته است.

- احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه سازمان اورژانس در تیر ماه پنج هزار و 270 ماموریت غیرترافیکی داشته است، اظهار کرد: در این مدت هزار و 251 ماموریت حوادث ترافیک شهری و 381 ماموریت ترافیک جاده ای را انجام داده است که تنها 9 فوتی از این حوادث داشته ایم.

وی با بیان اینکه یکهزار و 360 نفر بر اثر حوادث ترافیکی با ماموریت های اورژانس به بیمارستان منتقل شده و بستری شدند افزود: در این مدت 16 ماموریت امداد هوایی از طریق بالگرد انجام شده که 12 مورد آن ترافیکی و 4 مورد غیرترافیکی بوده است.

رییس سازمان اورژانس و فوریت های پزشکی یزد همچنین از بستری 2 هزار و 807 نفر از بیماران غیرترافیکی منتقل شده به مراکز درمانی از طریق پایگاه های اورژانس خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه 156 نفر از این بیماران فوت شدند.

وی با اشاره به دیگر ماموریت ها و خدمات سازمان اورژانس اظهار کرد: گاز مونواکسید کربن در ماه گذشته 6 نفر مسموم راهی بیمارستان کرد که این افراد به دلیل مسمومیت با مونواکسید کربن یا گازگرفتگی ناشی از تنفس گاز خطرناک مونوکسید کربن در بیمارستان بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ماموریت های ترافیکی سازمان اورژانس یزد/ثبت 248 مأموریت تنفسی طی یک ماه

افزایش ماموریت های ترافیکی سازمان اورژانس یزد/ثبت 248 مأموریت تنفسی طی یک ماه