مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-31اجتماعي

صدور 76 مورد اخطار برای واحدهای آلاینده در خراسان جنوبی


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار کرد: 76 مورد اخطار برای واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده در خراسان جنوبی در سه ماه اول سال صادر شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار کرد: 76 مورد اخطار برای واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده در خراسان جنوبی در سه ماه اول سال صادر شد.

فاطمه دعاگویان، امروز شنبه 9 مردادماه در جمع خبرنگاران از پایش مستمر 76 مورد اخطار به واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کارشناسان محیط زیست در استان بصورت مستمر، منظم و گاها سرزده از واحدهای صنعتی بازدید می کنند و واحدها را مورد پایش زیست محیطی قرار می دهند.

دعاگویان با اشاره به اینکه توسعه صنایع با حفظ محیط زیست امکان پذیر است، تصریح کرد: در سه ماه اول امسال 276 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی مورد پایش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در این پایش ها وضعیت آلایندگی هوا، فاضلاب و پسماند بررسی می شود، اظهار کرد: بر اساس پایش های انجام شده و باتوجه به الزام رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی از سوی واحدهای صنعتی، برخی واحدها در این زمینه ضعیف عمل کرده بودند که نتیجه آن صدور 76 مورد اخطار زیست محیطی به واحدهای آلاینده در استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 76 مورد اخطار برای واحدهای آلاینده در خراسان جنوبی

صدور 76 مورد اخطار برای واحدهای آلاینده در خراسان جنوبی