مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:102021-07-31ورزشي

کالاتیک؛ اولین فروشگاه اینترنتی حامی المپیک 2020 در صدا و سیما


با آغاز رقابت های المپیک شبکه سه سیما با توجه به اهمیت این مسابقات، برنامه ویژه ای تحت عنوان «المپیک 2020» تهیه کرده است.

- با آغاز رقابت های المپیک شبکه سه سیما با توجه به اهمیت این مسابقات، برنامه ویژه ای تحت عنوان المپیک 2020  تهیه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کالاتیک، در این برنامه جواد خیابانی و هادی عامل، مسابقات را از توکیو گزارش می کنند و پیمان یوسفی، بهزاد کاویانی و بسیاری دیگر از مجریان در تهران زوایای مختلف المپیک را به تصویر می کشند.

تهیه کننده این برنامه بهزاد کاویانی است.

اما همچون روند گذشته، هر برنامه ای نیاز به اسپانسری متعهد و کارآمد دارد تا نه فقط در تامین هزینه های برنامه، که برای جذب مخاطب نیز به برنامه سازان کمک کنند.

حامی ویژه برنامه امسال المپیک شبکه سه صدا و سیما نیز، فروشگاه اینترنتی موبایل کالاتیک است.

چیزی که فروشگاه تخصصی کالاتیک را از دیگر اسپانسرهای تلویزیونی متمایز می کند، این است که برای اولین بار، یک فروشگاه اینترنتی تخصصی گوشی موبایل برای حمایت از برنامه ویژه المپیک در صدا و سیما حضور پیدا کرده است.

در ادامه با فروشگاه اینترنتی موبایل کالاتیک به عنوان اولین فروشگاه موبایل راه یافته به صدا و سیما و حامی ویژه برنامه المپیک 2020 شبکه 3 سیما شده است، بیشتر آشنا خواهید شد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاتیک؛ اولین فروشگاه اینترنتی حامی المپیک 2020 در صدا و سیما

کالاتیک؛ اولین فروشگاه اینترنتی حامی المپیک 2020 در صدا و سیما