مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-31سياسي

آرزوی بزرگ علی ربیعی برای دولت رییسی


«حالا که آخرین یادداشت را در دوره مسئولیتم می نویسم، یک امید و آرزوی بزرگ دارم: دولت آینده با مصایب طبیعی و غیر طبیعی، خارجی و داخلی که ما داشتیم، - حالا که آخرین یادداشت را در دوره مسئولیتم می نویسم، یک امید و آرزوی بزرگ دارم: دولت آینده با مصایب طبیعی و غیر طبیعی، خارجی و داخلی که ما داشتیم، مواجه نشود.

سکوتش به بی حرفی تعبیر نشود؛ در میانه جنگ برای احقاق حقوق ملت به خیانت و ناتوانی متهم نشود؛ گوش ها قبل از رسیدن صدای دولت، پر از پیش داوری و اتهام نشود.

آن چه انجام می شود چیز دیگری نشان داده نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت، در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: این آخرین یادداشتی است که در مسئولیت دستیار ارتباطات اجتماعی رییــــــس جمـــــهوری و ســــــخنگوی دولــت در روزنــــــــامه ایــــران می نـــویســــم.

طـــــی 26 مـــاه مســـئولیتم، به طــــور هفتگـــی و منظم یادداشت های دولت نامه نوشته شد که بزودی طبق وعده قبلی، مجموعه آنها در قالب کتابی از سوی مؤسسه فرهنگی - مطبوعاتی ایران منتشر خواهد شد.

در اولین یادداشتم در مقام سخنگویی دولت در 18 خرداد 1398 نوشتم: ملت خیلی حرف دارد که می تواند از معبر سخنگو به رییس جمهوری بگوید و رییس جمهوری نیز فقط از طریق شنیدن سخن ملت می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی بزرگ علی ربیعی برای دولت رییسی

آرزوی بزرگ علی ربیعی برای دولت رییسی