مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-31اجتماعي

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک گیلان از امروز/ نوبت دهی اینترنتی است


رییس پلیس راهور گیلان با اشاره به تعطیلی چند روزه مراکز تعویض پلاک، گفت: از امروز این مراکز در استان گیلان فعالیت خود را آغاز می کنند که نوبت دهی به صورت اینترنتی است.

- رشت- رییس پلیس راهور گیلان با اشاره به تعطیلی چند روز مراکز تعویض پلاک، گفت: از امروز این مراکز در استان گیلان دوباره فعالیت خود را آغاز و نوبت دهی به صورت اینترنتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهرهای قرمز، تمامی مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در استان های کشور از امروز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

رییس پلیس راهور گیلان با تأکید بر اینکه شهروندان باید از طریق سایت راهور 120 و نوبت دهی اینترنتی بازه زمانی و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند، گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و خودداری از آوردن همراه اضافی از جمله مواردی است که باید شهروندان مدنظر داشته باشند.

وی همچنین به موضوع اعتبار وکالتنامه های منقضی نیز اشاره و اضافه کرد: به تعداد روزهای تعطیل در استان به اعتبار وکالتنامه ها افزوده می شود.

سرهنگ طالبی تأکید کرد: شهروندان گیلانی نگران نبوده و بعد از دریافت نوبت اینترنتی برای دریافت خدمات تعویض پلاک به مراکز شماره گذاری پلیس راهور مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک گیلان از امروز/ نوبت دهی اینترنتی است

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک گیلان از امروز/ نوبت دهی اینترنتی است