مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-31بين الملل

آمریکا یک نفتکش مورد استفاده برای دور زدن تحریم های کره شمالی را توقیف کرده است


وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، یک نفتکش دو تنی متعلق به یک تبعه سنگاپوری و مورد استفاده برای انتقال محصولات نفتی به کره شمالی به دلیل نقض تحریم ها توقیف شده است.

- وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، یک نفتکش دو تنی متعلق به یک تبعه سنگاپوری و مورد استفاده برای انتقال محصولات نفتی به کره شمالی به دلیل نقض تحریم ها توقیف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده، این نفتکش 2734 تنی به نام M/T Courageous از سوی مقام های کامبوج در مارس 2020 و با حکم آمریکا توقیف شد که برای انتقال محصولات نفتی به کشتی های کره شمالی و انتقال مستقیم به بندر نامپو این کشور مورد استفاده بود؛ این نقل و انتقال محصولات نفتی نقض تحریم های بین المللی علیه پیونگ یانگ است.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا همچنین آمده است: اتهامات کیفری مربوط به توطئه با هدف دور زدن تحریم های اقتصادی علیه کره شمالی و توطئه پولشویی علیه مالک و عامل این نفتکش به نام کووک کی سنگ ، تبعه سنگاپور که آزاد است، در دست بررسی است.

در این بیانیه ذکر نشده که چرا این اتهامات علیه این فرد هنوز پس از یک سال از توقیف نفتکش در دست بررسی است اما به این نکته اشاره کرده که یک دادگاه فدرال در نیویورک حکم پرداخت جریمه مربوط به این نفتکش را جمعه صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا یک نفتکش مورد استفاده برای دور زدن تحریم های کره شمالی را توقیف کرده است

آمریکا یک نفتکش مورد استفاده برای دور زدن تحریم های کره شمالی را توقیف کرده است