مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-31سياسي

دفاع آقاتهرانی از اجرای اصل 85 در طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس که از حامیان طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی می باشد در توضیحاتی از اصل 85ای شدن این طرح دفاع کرد.

- رییس کمیسیون فرهنگی مجلس که از حامیان طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی می باشد در توضیحاتی از اصل 85ای شدن این طرح دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: شفافیت امری پسندیده است؛ از قدیم گفته اند: ندزد و نترس! پس شفاف تر از آنچه فکر کنید صادقانه، با شجاعت تمام، با ابراز مهر و محبتم به مردم خوب این مرز و بوم از جلسه چهارشنبه مجلس خدمتتان گزارشی می دهم.

طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از مجلس دهم، توسط آقای پژمانفر رییس سابق کمیسیون فرهنگی بارها به صحن مجلس آمد و شد داشته؛ ولی هر دفعه به بهانه ای با مشکلی برخورد می کند، و کارش به رای نمایندگان نمی انجامد.

دوره یازدهم شد و ایشان به کمیسیون اصل 90 رفتند، اولویت اصلی کمیسیون فرهنگی را اتمام طرح های ناتمام قبلی گذاشتیم و پس از جمعیت، دومین اولویت کمیسیون فرهنگی حمایت از کاربران در فضای مجازی تشخیص داده شد.

کمیته فضای مجازی توسط آقای یزدیخواه فعال شد، حدود 2000 نفر ساعت دوستان به تکمیل این کار وقت گذاشتند، و در صحن کمیسیون توافق شد که طبق ماده 124 آیین نامه برای قوت بیشتر، طرح به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع آقاتهرانی از اجرای اصل 85 در طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی

دفاع آقاتهرانی از اجرای اصل 85 در طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی