مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-31سياسي

پنج نکته در باره تجربه ای هشت ساله


آقای روحانی توانست بر خلاف رویه همه دوران پس از انقلاب اسلامی، مستقیما و بطور رسمی در سطح وزرای امور خارجه با آمریکا گفت و گو کند اما نتیجه این گفت و گوهای طولانی شرایطی است که امروز با آن مواجهیم و نه تنها گشایشی حاصل نشده بلکه گره ها کورتر هم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیر با اعضای دولت دوازدهم یادداشتی نوشت که متن آن به شرح ذیل است: ممکن است نتوان برای تجربه تعریفی مورد توافق همه ارائه کرد اما بعید است کسی در باره اهمیت و نقش تجربه در زندگی انسان تردید داشته باشد.

اندیشمندان رشته های مختلف از منطق و فلسفه گرفته تا مدیریت و ادبیات در باره تجربه سخن گفته و ابعاد آنرا کاوش کرده اند؛ بنابراین تجربه در زندگی انسان نقشی غیرقابل انکار دارد.

رهبر حکیم انقلاب اسلامی در آخرین دیدار با رییس جمهور ادوار یازدهم و دوازدهم و دولت وی، ضمن لزوم استفاده از تجارب این دولت توسط دیگران، به یک تجربه تأکید ویژه کردند و آن بی اعتمادی به غرب بود.

رهبر انقلاب فرمودند:《دیگران باید از تجربه های شما استفاده کنند.

خب حالا یک تجربه را من بخصوص یادداشت کرده ام، حرفی است که من مکرّر [در گفتگو] با شماها و با مردم تکرار کرده ام، حالا هم همان حرف را تکرار میکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج نکته در باره تجربه ای هشت ساله

پنج نکته در باره تجربه ای هشت ساله