مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-31اقتصادي

چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج افتتاح می شود


زمین ورزش های ساحلی بهاران، گذر ورزش و تندرستی پارک پیشکسوت، پارک دو هکتاری به سبک باغ ایرانی در آبیدر و کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت افتتاح خواهد شد.

- حشمت اله صیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی شایسته به شهروندان و همچنین رفع مشکلات سطح شهر در این دوره طرح های متعدد عمرانی، رفاهی، خدماتی و ورزشی در سطح شهر اجرا و به بهره برداری رسید.

شهردار سنندج افزود: با هدف اتمام طرح های نیمه تمام، این شهرداری از ابتدای سال جاری با برنامه ریزی مناسب اقدامات لازم برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام را در دستور کار خود قرارداد.

وی از بهره برداری از چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج خبر داد و گفت: زمین ورزش های ساحلی در میدان قانع بهاران، کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت، احداث گذر ورزش و تندرستی در پارک پیشکسوت و احداث پارک دو هکتاری به سبک باغ ایرانی در آبیدر از جمله طرح هایی هستند که طی هفته جاری مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

شهردار سنندج اظهار داشت: در راستای توسعه ورزش همگانی و ترغیب شهروندان به ورزش و افزایش نشاط و شادابی بین شهروندان زمین ورزش های ساحلی در میدان قانع بهاران احداث شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج افتتاح می شود

چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج افتتاح می شود