مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:202021-07-30سياسي

اختصاص یک فروند بالگرد امدادی اطفای حریق منابع طبیعی به فارس


یک فروند بالگرد امداد هوایی جهت اطفای حریق های احتمالی در جنگلها و مراتع با هدف تسریع در عملیات های امدادی به استان فارس اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  در جلسه ای که با حضور مسعود منصور رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد، یک فروند هلی کوپتر از سوی شرکت پاسکو به مدت دو ماه در اختیار اداره کل منابع و آبخیزداری فارس قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اعلام این خبر گفت: با پیگیری انجام شده در راستای پیشگیری و مقابله با حریق های احتمالی در عرصه های جنگلی و مرتعی به ویژه در ارتفاعات و نقاط صعب العبور و نیز تسریع در عملیات انتقال و جابجایی به موقع نیروها، یک فروند بالگرد امدادی اطفای حریق به استان فارس اختصاص یافت.

عبدالحسن صمدنژاد اظهار داشت: این بالگرد در صورت ضرورت و هنگام وقوع آتش سوزی های احتمالی در عرصه ها، امدادرسانی لازم را انجام خواهد داد.

وی با بیان این که بیشترین و طولانی ترین حریق ها در مناطق صعب العبور و کوهستانی رخ می دهد، افزود: با استفاده از این بالگرد می توان نیروها را سریعا به محل اعزام و از گسترش حریق جلوگیری کرد.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک فروند بالگرد امدادی اطفای حریق منابع طبیعی به فارس

اختصاص یک فروند بالگرد امدادی اطفای حریق منابع طبیعی به فارس