مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-30فرهنگي

«راه جنون» مجوز انتشار گرفت/ همکاری دوباره با رفیق قدیمی


بهداد بابایی آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی در تازه ترین همکاری مشترکش با نوید افقه مدرس و نوازنده تمبک آلبوم «راه جنون» را منتشر می کنند.

- بهداد بابایی آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی در تازه ترین همکاری مشترکش با نوید افقه مدرس و نوازنده تمبک آلبوم راه جنون را منتشر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راه جنون عنوان یکی از آثار موسیقایی در حوزه موسیقی ایرانی است که به تازگی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز انتشار خود را دریافت کرده که با تصمیم تولیدکنندگان اثر در زمان تعیین شده پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

در این آلبوم بهداد بابایی از نوازندگان، آهنگسازان و مدرسان موسیقی ایرانی به عنوان آهنگساز حضور دارد.

وی در این اثر بار دیگر به سراغ نوید افقه از هنرمندان شاخص عرصه نوازندگی تمبک و یکی از همکاران نزدیک این چند ساله خود رفته که تاکنون کنسرت ها و آثار مشترک متعددی را در قالب دو نوازنده سه تار و تمبک پیش روی مخاطبان قرار داده اند.

بهداد بابایی از جمله هنرمندان شاخص موسیقی ایرانی است که در حوزه های نوازندگی سه تار، آهنگسازی و تدریس تمرکز بیشتری دارد.

او آموزش سه تار را از هفت سالگی نزد دایی خود پرویز مشکاتیان آغاز کرد و پس از آن نیز نزد هنرمندانی چون محمد فیروزی و زیدالله طلوعی به فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راه جنون» مجوز انتشار گرفت/ همکاری دوباره با رفیق قدیمی

«راه جنون» مجوز انتشار گرفت/ همکاری دوباره با رفیق قدیمی