مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-30سياسي

تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی/ نگاه ایسنا و ایکنا مطالبه گری است


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس به عنوان وکلای مردم بر تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تاکید داریم تا مورد حمایت قرار گیرند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس به عنوان وکلای مردم بر تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تاکید داریم تا مورد حمایت قرار گیرند.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همه موضوعات در دنیا براساس مسائل و شاخص ها پیش می رود و این درحالیست که جهاد دانشگاهی در این مسیر به لحاظ تربیت نیروی انسانی، حرکت های دانش بنیان به خوبی ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری سیاست های جمعیتی است، بیان کرد: جهاد دانشگاهی در این راستا ورود جدی پیدا کرده و توانسته است امکانات لازم را برای درمان ناباروری در سطح ملی و برخی مراکز استانی ترویج دهد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: زوجینی که از ناباروری رنج می برند در مراکز استان ها به جهاد دانشگاهی مراجعه می کنند تا این عارضه آنها تحت درمان قرار گیرد.

ابراهیمی بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای مردم بر تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تاکید داریم تا آنها مورد حمایت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی/ نگاه ایسنا و ایکنا مطالبه گری است

تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی/ نگاه ایسنا و ایکنا مطالبه گری است