مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-30اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق در نقاطی از استان کرمان


احتمال بارش باران در دیگر نقاط جنوب و جنوب غرب استان کرمان دور از انتظار نیست و این بارش ها طی هفته جاری به مدت چند روز به صورت پراکنده ادامه خواهند داشت.

- احتمال بارش باران در دیگر نقاط جنوب و جنوب غرب استان کرمان دور از انتظار نیست و این بارش ها طی هفته جاری به مدت چند روز به صورت پراکنده ادامه خواهند داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: شرایط جوی برای بارش رگباری همراه با رعد و برق از امروز تا فردا یکشنبه 10 مرداد در نقاطی از این استان فراهم است.

مریم سلاجقه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز شنبه 9 مرداد برای نقاطی از ارزوییه، فاریاب، کهنوج، رابر، بافت و جبالبارز بارش باران همراه با رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه یکشنبه دهم مرداد احتمال بارش باران برای نقاطی از ارزوییه، کهنوج و فاریاب پیش بینی می شود تصریح کرد: وزش تندباد موقت و شدید در پاره ای از نقاط می تواند موجب بروز خسارت شود.

سلاجقه بیان داشت: احتمال بارش باران در دیگر نقاط جنوب و جنوب غرب استان کرمان دور از انتظار نیست و این بارش ها طی هفته جاری به مدت چند روز به صورت پراکنده ادامه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق در نقاطی از استان کرمان

هشدار هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق در نقاطی از استان کرمان