مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-30سياسي

خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه شکست/ قطعی و افت فشار آب در اکثر محلات شهر


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: با توجه به شکستگی خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه و اجرای عملیات تعمیر و ترمیم خط انتقال، - علی مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، درخصوص قطعی و افت فشار آب در برخی از محلات کرمانشاه، اظهار داشت: متأسفانه روز گذشته خط انتقال آب گاوشان (تصفیه خانه شماره یک شهید نظری) دچار شکستگی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شکستگی این خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه و اجرای عملیات تعمیر و ترمیم خط انتقال، اکثر محلات کرمانشاه در مناطق سه گانه شهر کرمانشاه به خصوص مناطق یک و دو، تا اتمام تعمیرات با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص زمان پایان این افت فشار و قطعی آب، گفت: زمان دقیق آن مشخص نیست چون خط انتقال سدگاوشان به تصفیه خانه با دبی بالایی بوده برطرف کردن چنین حوادثی زمان بر است، همکاران دستگاه مربوطه هم اکنون در محل حضور دارند و در تلاش هستند در اسرع وقت مشکلات را حل کنند.

وی از شهروندان ساکن در مناطق مذکور خواست، با مدیریت مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند تا این قطعی و افت فشار آب کمتر دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه شکست/ قطعی و افت فشار آب در اکثر محلات شهر

خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه شکست/ قطعی و افت فشار آب در اکثر محلات شهر